Pages

Ads 468x60px

Wednesday, January 25, 2006

Ugut isteri edar video mandi bogel

(UM 25/1/2006)
 
SUBANG JAYA 24 Jan. - Seorang lelaki mengugut akan mengedarkan klip video isterinya yang sedang mandi berbogel jika mangsa terus mendesak untuk meminta cerai daripada suspek dalam kejadian di Taman Putra Heights, Puchong di sini baru-baru ini.

Mangsa yang berusia 32 tahun dan bekerja sebagai operator pengeluaran sebuah kilang itu tidak tahan dengan sikap suaminya itu telah membuat laporan polis di Balai Polis Putra Heights, di sini semalam.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Muhammad Fuad Talib berkata, sebelum kejadian, suami mangsa dipercayai mengambil klip video isterinya yang sedang mandi dalam keadaan berbogel secara curi.

Menurutnya, ini kerana mangsa dikatakan mendesak suaminya itu agar menceraikan beliau memandangkan suspek telah berkahwin seorang lagi.

``Pada 10 Januari lalu, suspek datang ke rumah mangsa yang juga isteri pertamanya itu dengan keadaan marah-marah lalu memukul di beberapa bahagian badan mangsa.

``Mangsa mendakwa dia selalu dipukul sebelum ini kerana suaminya itu enggan menceraikannya,'' katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau berkata, suspek juga dikatakan pernah meminta untuk merakam aksi mereka berasmara bagaimanapun mangsa menolak.

Sehubungan itu, jelasnya, bertindak atas laporan mangsa, polis telah menahan suami wanita itu yang juga seorang penganggur berumur 34 tahun.

``Lelaki itu kini disiasat mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah dan Seksyen 323 kanun yang sama kerana mendatangkan kecederaan,'' ujarnya.

No comments:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text