Pages

Ads 468x60px

Friday, February 03, 2006

Pasangan Bogel Mati Dalam Kereta Kancil

BH - 3/2/2006

SHAH ALAM: Sepasang kekasih ditemui mati dalam keadaan bogel dipercayai lemas kerana terhidu gas karbon monoksida dalam sebuah kereta Perodua Kancil di garaj sebuah pusat mencuci kenderaan di Seksyen 17 di sini, kelmarin.

Mayat pasangan itu ditemui seorang rakan mereka yang menetap di kontena berdekatan pusat mencuci kenderaan, dalam keadaan enjin dan penghawa dingin kereta terpasang, kira-kira jam 9 pagi.

Lelaki itu bekerja di pusat mencuci kenderaan berkenaan dan berasal dari Pahang manakala pasangannya dari Kuala Selangor dekat sini. Kedua-duanya berusia awal 20 tahun.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Abdul Wahab Embong ketika dihubungi Berita Harian, semalam, mengesahkan kejadian itu dan menolak sebarang perbuatan khianat.

"Kita mengklasifikasikan kes itu sebagai mati mengejut," katanya tetapi beliau enggan mengulas lanjut.

Pengarah Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Dr Yahya Baba ketika dihubungi, mengesahkan kematian pasangan berkenaan disebabkan terhidu gas karbon monoksida.

Orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam melalui talian 03-55102222 atau balai polis terdekat.


©The New Straits Times Press (M) Berhad

Peringatan :

Ya Allah matikanlah aku dalam husnul Khatimah dan janganlah sekali-kali ya Allah kau matikan aku dalam suu'ul khatimah. ameen.

No comments:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text